مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-24سياسي

برگزاری اختتامیه طرح های سالم سازی دریا در ساحل چمخاله


مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، از برگزاری همایش اختتامیه طرح های سالم سازی دریا در مجموعه ساحلی چمخاله شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، از برگزاری همایش اختتامیه طرح های سالم سازی دریا در مجموعه ساحلی چمخاله شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: این مراسم فردا با حضور معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار می شود.

محمدمهدی نیازمند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز طرح های سالم های دریا در استان گیلان از 8 خردادماه لغایت 7 مهرماه، اظهار کرد: مجموعه دست اندرکاران ستاد ساماندهی سواحل استان شامل کمیته های 9گانه و دستگاه های امنیتی و انتظامی خیلی تلاش کردند تا پذیرای مسافران جهت بهره مندی مناسب از فضای دریا باشند.

وی با بیان اینکه در راستای تلاش های صورت گرفته موفق به کاهش 75 درصدی غریق در سواحل استان گیلان نسبت به سال گذشته شدیم، افزود: از 45 غریق در سال 1401 به 10 غریق در سال جاری رسیدیم؛ البته همین 10 غریق هم زیاد است و اگر این افراد به توصیه های ناجیان غریق و مراقبین سواحل توجه می کردند، این حادثه رخ نمی داد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به کاهش غریق در سواحل استان علیرغم افزایش مسافرت ها، تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته از سوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه طرح های سالم سازی دریا در ساحل چمخاله

برگزاری اختتامیه طرح های سالم سازی دریا در ساحل چمخاله